Extreem slechte opkomst bij feestelijke opening Postnatal

De vers geopende winkelketen Postnatal noemt zichzelf uniek in de wereld. Nog nooit eerder was er een winkel die zich volledig richt op vrouwen die pas zijn bevallen. De eerste weken na een bevalling zijn heel bijzonder, en daar past een heel bijzonder uitgavepatroon bij. De Postnatal probeert daar als eerste keten exclusief op in te springen.

De winkel zet vooral in op dingen die vrouwen 9 maanden niet hebben kunnen doen, zoals bungeejumpen, paardrijden en op geautomatiseerde rodeokoeien ronddraaien. Maar ook hikingoutfits, campingspullen en kantklosgerei staan breed uitgestald in de etalage. Alles waar vrouwen letterlijk om staan te springen na een bevalling.

Maar nee, bij de feestelijke opening was geen pasbevallen vrouw te bekennen. Die bleven waarschijnlijk liever lekker in bed liggen met dit weer, een beetje zogen en zo. Zelfs het springkussen voor pasbevallen moeders kon niets aan de lage opkomst veranderen.

“Heel misschien hebben wij onze doelgroep een beetje verkeerd ingeschat”, aldus een woordvoeder.

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.