Kan ik mijn gnoe nog ruilen?

Beste Wateengast, ik heb recent een gnoe besteld in uw webshop maar ik ben daar allerminst over te spreken. Deze gnoe past namelijk helemaal niet bij mij en mijn dagelijks leven. U adverteert de gnoe als een prachtig dier, een aanwinst voor elk gezin en een must-have voor het leven, maar in de praktijk zorgt mijn gnoe ervoor dat ik niets meer gedaan krijg met mijn vrije tijd. Doordat het beestje continu door mijn huis aan het migreren is ben ik alleen nog maar aan het schoonmaken en puinruimen. Daar had u niets over gezegd in uw advertentie! Het is dan ook om die reden dat ik hierbij mijn gnoe aan u wil retourneren en mijn geld terugvraag. Mocht dat niet gaan, dan ruil ik hem graag voor een bever of een gordeldier. Dank.

Beste klant. Wat spijtig om te horen dat uw gnoe niet heeft kunnen leveren wat u ervan had verwacht. Wij denken dat u gewoon de pech heeft gehad een kutgnoe te hebben gekregen. Die zitten er in heel zeldzame gevallen helaas nog wel eens tussen, ze kunnen natuurlijk niet allemaal awesome en te gek zijn. Wij begrijpen dat u hierdoor van uw gnoe af wilt en zijn daarom bereid om hem te ruilen voor twee kikkers en een kip. De bever houden wij liever zelf en onze gordeldieren zijn op. Daar is het het seizoen niet voor. Hebben wij een deal?

Deal, maar ik blijf het toch echt heel jammer vinden van die gnoe.

Verdomme.

 

You May Also Like

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *