De moderne klant heeft steeds meer moeite om zich te uiten. Waar hij vroeger gewoon je simpelweg je etalage voorbij kon lopen, zijn er tegenwoordig tal van kanalen waarop hij zich moet laten horen. Om toch wijs te kunnen worden uit de warboel van tegenstrijdige signalen op de markt, hebben de marketingspecialisten van Intralame Consultancy een oplossing bedacht: de voice of the customer moet naar logopedie.
Door speelse praktijkoefeningetjes moet de customer zichzelf beter leren te uiten. Denk hier bijvoorbeeld aan een productreview op Coolblue, sluikreclame op je YouTube kanaal of een ouderwets gĂȘnante raaskalpartij op Twitter. Als de customer zijn voice goed verstaanbaar kan maken mag hij een stickertje uitkiezen. Bij tien stickertjes mag hij op weg naar huis iets consumeren.
Dat is allemaal noodzakelijk om de marketingspecialisten ook in de toekomst van werk te kunnen blijven voorzien. Je kunt immers maar beperkt blijven ouwehoeren over dingen als omnichannel en je originele AI chatbot.
In de tussentijd vervolgt de customer voorlopig in elk geval iedere vrijdagmiddag zijn customer journey naar logopediepraktijk De Stem. Het is even niet anders…