Het zal duidelijk zijn dat managers hun Audi primair kopen om op te vallen. Het probleem is echter dat er tegenwoordig zo veel andere patserbakken op de weg zijn dat er eigenlijk niemand meer opkijkt van een gladde bak met vier hoepeltjes op de voorkant. En dat zat ze flink dwars bij Audi.
De fabrikant moest dus snel op zoek naar iets nieuws om niet-Audirijders zoveel mogelijk mee te irriteren, en dat is gelukt. Ik vind het vreemd dat het überhaupt toegestaan is, maar je ziet nu dus steeds vaker van die nieuwe Audi’s die hun knipperlichten zo ingesteld hebben dat ze bij elke bocht een Awakeningswaardige LED-lichtshow laten zien. Waarom, in godsnaam? Wil je zó graag opvallen dat je zelfs bereid bent om in een rijdende oliebollenkraam over de snelweg te gaan scheuren?
Dat, of Ali Express is gewoon weer lekker bezig met haar marketing om goedkope Chinese ledstrips aan de markt te brengen. In dat geval heb ik hier nog een uitstekend attribuut voor de succesvolle manager van vandaag:
Dat is gelijk een stuk veiliger bij het bumperkleven.