Waarom moet je écht een opblaasbad van Tubble in huis halen?

Eerder schreef ik hier al hoe vet het is om een opblaasbare badkuip in huis te hebben. Het is handig, het is betaalbaar, het is leuk voor de kinderen, het is relaxed, het is awesome, enzovoort. Nu is daar echter nog een reden bijgekomen. Het Amsterdamse bedrijfje dat dit mooie product verkoopt, levert namelijk ook nog eens een prima service. Luister maar.

Met inmiddels drie badkuipen zijn wij toch wel een vaste klant van Tubble. Nu mijn vrouw hoogzwanger is (edit: was) ligt ze hier bijna dagelijks in te drijven. De laatste badkuip ging alleen onfortuinlijk stuk in een naadje. Half hormonaal stuurt mijn vrouw Tubble een mail met het verzoek om een extra plakkertje, maar in plaats daarvan krijgt ze een de volgende dag gewoon zonder zeuren een nieuwe badkuip thuis gestuurd. Kijk, dat is netjes!

Ik zie dit soort service gelukkig vaker tegenwoordig. Ook grote warenhuizen als Amazon en Bol.com kiezen ervoor om geen discussie aan te gaan en gewoon zonder gezeur een vervangend product op te sturen. Ik dacht dat alleen de grote jongens in de markt dit zich konden veroorloven, maar het is fijn om te zien dat ook de kleine bedrijfjes als Tubble dit gedrag overnemen.

In ruil daarvoor krijgen zij weer positieve reclame op melige weblogs op internet. Zoals deze. Alstublieft Tubble, en bedankt!

Hier koop je deze fantastische unit:

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.